ח"כ מרגי משיב אש לח"כ כלפון: "שקרן מרחיק עדותו"

אסתי פלד 2 Comment on ח"כ מרגי משיב אש לח"כ כלפון: "שקרן מרחיק עדותו"

לאחר הריאיון הסוער עם ח"כ יום טוב כלפון על חוק האפליה בבתי הספר, ח"כ יעקב מרגי (שס) התראיין ל"מהדורה המרכזית" והסביר מדוע מדובר בחוק ריק מתוכן ומיותר, "צריך רק לאכוף את החוק", עוד הוסיף, "כלפון בכלל לא קיבל אישור לעלות את החוק"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן לאחר הריאיון עם ח"כ יום טוב כלפון והשיב אש על התקפות האחרון נגד המגזר החרדי, "השקרן מרחיק עדותו, לכן  אין לו שום תשובה הגיונית והוא דיבר רק על הסמינרים. אני לא מפסיק להתרגש מדאגתו לילדי החרדים, חיפשתי אותם כל ה-8 חודשים האחרונים והם לא החמיצו שום הזדמנות לפגוע בחרדים. סופו מעיד על תחילתו".

לטענת מרגי מדובר בחוק פופוליסטי ומיותר, "כשרציתי כיו"ר ועדת חינוך לחוקק את החוק הזה, משרד החינוך הוכיח לי באותות ומופתים שזה מופיע בחוק זכויות התלמיד חוק 5 יש איסור עד שנת מאסר. ואח"כ הסבירו לנו שצריך תקנות ותיקנו תקנות, מה עשה כלפון לקח חלק מאותו סיעף והכניס אותו לחוק חינוך חובה הוא לא עשה כלום, איפה הציניות? הוא לא קיבל אישור לחוק כי לפי משרד החינוך זה מיותר. אין צורך בחוק הזה, צריך סך הכל לאכוף את חוק זכויות התלמיד".

מרגי משיב לטענות על ש"ס, "תמיד שואלים למה ש"ס לא טיפה בזה כל השנים, הבעיה הזו כיום הצטמצמה ממאות למקרים בודדים, גם מקרה אחד זה מצער. יש בעייה בירושלים, משרד החינוך לא מאשר פתיחת בית ספר יסודי בירושלים, כי בטענה שלא מקימים בית ספר שפוגע בתקינה של בתי ספר אחרים, אני קוממתי על ההנחיה והצלחנו בית ספר אחד של הרשת. כמגמה הם לא מאפשרים. כל הצעת החוק של כלפון זה פשוט צריך להיות מובך לדבר על החוק הזה".

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    זה רב עם זה וזה רב עם זה
    מי בראש?
    מבחן המציאות ספרדים יודעים בכוונותיו הרבים ממוסדות אשכנזים
    ושתי שאלת לי בנושא:
    1. למה?
    2. מדוע לא מוקמים מוסדות ספרדיים? הלא רוב הבחורים העילויים לבנות סמינר יקרות מפז במוסדות הללו הינם מהמגזר הספרדי!
    ובכלל מי נתן רשות לשחק באותן נשמות
    אוי נא לנו!